با توجه به قرارداد منعقده با اداره کل راه و شهرسازی استان همدان و ایجاد زیرساخت های فنی و ارتباطی و همچنین سیستم پرداخت الکترونیک از طریق دستگاههای کارتخوان بزودی خدمات این اداره کل از طریق درگاه خدمات شبکه کاران سماء دراختیار دفاتر پیشخوان خدمات دولت منتخب استان همدان قرار خواهد گرفت.دفاتر پیشخوان شهر همدان برای دسترسی به خدمات مذکور میتوانند با استفاده از حساب کاربری خود در سامانه سماء به نشانی sama.edaftar.ir نسبت به ارائه خدمات راه شهرسازی به متقاضیان اقدام نمایند. نوشته قبلی دفاتر پیشخوان میتوانند اطلاعات خود را بروز رسانی کنند نوشته بعدی نحوه ایجاد یک صفحه کامل
توسط مدیر سایت 5 فروردین 1403 29 فروردین 1403 اخبار سایت دفاتر پیشخوان میتوانند اطلاعات خود را بروز رسانی کنند